Admin wrote:
доброго дня, Світлано!
дуже шкода, що вам привезли пошкоджений товар і зіпсували радість від покупки.
нам абсолютно не складно допакувати товари, але ми цього не робимо задля наших клієнтів (хоча раніше робили).
у вашому випадку нова пошта без проблем поверне гроші за пошкоджений товар.
а у випадках, коли ми додатково допаковували товари, були проблеми, бо нп казала, що товар вже був відправлений пошкодженим і не хотіла повертати гроші. тому ми перестали допаковувати, щоб було чітко видно, що товар відправляється цілим. і вже якщо приїде пошкодженим, то це однозначна і беззаперечна провина нової пошти.
З вашої відповіді я роблю висновок, що ви свідомо відправили незапаковану картину, прекрасно розуміючи, що НП її пошкодить при транспортуванні.
Картина розміром метр на метр ну ніяк не могла доїхати неушкодженою, якщо вона була тільки в тоненькій плівці! Плівка була настілька тонка, що порвалась навіть там, де по периметру до рами кріпилось обриштування!
НП нічого не компенсує, бо відправили товар так, як замовив відправни, згідно з їх правилами, вказаними на сайті. І їхнім юристам буде дуже легко довести, що товар пошкоджено не з їх вини. Я вже сто раз пошкодувала, що заплатила вам 100% передплату і вже не маю змоги повернути товар. Дуже хотілось би подивитись, як ви б доводили вину Нової Пошти.
Не запаковувати належно товар це неповага до клієнтів! Якби ви дбали про інтереси клієнта, то замовили б на НП пакування в картон, а потім вже в обриштування. Бо якби дірка була і в картоні, то це б уже дійсно була вина нової пошти.
Перечитуючи попередні відгуки, де ви відправляли людям вже пошкоджений товар, спадає на думку, що картина вже була зіпсована і ви спеціально відправили її в такому вигляді, щоб перекласти вину на Нову пошту.