facebook
Шукати
Категорії
    Меню Закрити
    kyivstar+38(096)148-12-00
    kyivstar+38(067)373-35-45
    kyivstar+38(067)774-82-53
    kyivstar+38(067)379-56-37
    vodafone+38(050)375-63-60
    vodafone+38(066)479-49-67
    lifecell+38(063)019-54-90
    lifecell+38(063)469-93-21
    phone+38(044)247-72-89
    phone+38(032)229-51-08
    poland+48(737)887-562
    viber+38(096)148-12-00
    Пн.-Пт. з 9:00 до 18:30
    Сб.-Нд. з 11:00 до 16:00
    2 трав. 2024

    Відгуки про роботу магазину, сторінка 56

    3 роки тому
    #4734
    Всем здравствуйте .
    Надеюсь мой отзыв будет кому-то полезен )
    Я замужем за шведом и первый раз когда я там побывала , первый магазин , который меня поразил - это IKEA 😍 .
    В первую ночь я переживала , как же я буду спать в гостях на новой постеле , и одеяла , и подушки были из IKEA ) На утро муж спросил , как спалось , удобно ? Моим ответом был восторг !) Но и вопрос - Откуда такое обаллденное ощущение как - будто постель "хрустит "?!))
    Он сказал - это IKEA ))
    Так как сейчас карантин , мужа уже не видела около года , а постельное бельё пришло в негодность через 3 года ( украинское , простите) , нашла этот сайт и решила заказать . Муж одобрил.
    Скажу вам честно - писала несколько раз для уточнения деталей заказа , всегда вежливо отвечают, ответа ждала недолго, сотрудники  помогали с любым вопросом , направляли меня От и До , товар получила в обещанные сроки )
    Заказывала 3 одеяла и 3 подушки .
    Качество отличное.
    Спасибо вам большое за вашу работу и помощь.
    С уважением Елена Саксвольд.
    3 роки тому
    #4735
    Здравствуйте. Отличный магазин. Заказываю не впервые, и всегда довольна. Товары с наличия отправляют на следующий день, очень удобно. А если под заказ, то я знаю дату поставки, и тоже не переживаю. Всегда четко и быстро доставляют, уведомляют по почте о изменениях в статусе покупки. Молодецы! Всем советую.
    3 роки тому
    #4736
    Не первый раз заказываю. Всегда довольна. Спасибо менеджерам, всегда на связи и заказы приходят вовремя
    3 роки тому
    #4737
    Доброго дня! Дуже вам вдячна за оперативну відповідь за якісні товари та надійну доставку.  Замовляю не перший раз.  Буду ще замовляти  і пропонувати іншим. Замовляли посуд всі тарілки запаковано окремо кожна потім в коробці щільно вкладено. Всі цілі. Ще замовляли стіл. Прийшов в дерев'яній обрешітці. Ніжки та кріплення окремо все в індивідуальній упаковці нічого не може подряпатись. Дякую! Гарного всім дня!
    3 роки тому
    #4738
    Робила замовлення в ikea-clab.com ua неодноразово. Кожного разу товар приходив в зазначений термін без дефектів. Дякую вам за вашу роботу!!!
    3 роки тому
    #4739
    Останній раз замовляла дзеркало в орбиштуванні через ikea-club з невеликою націнкою. Доїхало ціле, радує нас у ванні. Хочу ще замовити кілька товарів ikea, які офіційний дистриб'ютор в Україні чомусь не продає
    3 роки тому
    #4740
    Товари фірми IKEA завжди були і є відмінної якості.
    Замовленням задоволена.
    3 роки тому
    #4741
    Доставка 21 день со склада Львова, это нормально?? Причина, отправитель не правильно указал куда доставить товар. Ужасное обслуживание!
    3 роки тому
    #4742
    Замовляла вперше на цьому сайті, однак точно не востаннє :)

    У замовленні йшли табурети, тканинні органайзери для шафи та скляні вироби - банки+пляшка. Надзвичайно переживала, чи доїде скло цілим. Доїхало! Кожен предмет упаковано на совість, посилка застрахована на повну вартість і відправлена в обумовлений термін. Я задоволена на всі 10000%, раджу замовляти! Дякую вам, ІКЕА Club, за можливість придбати якісні товари за розумною ціною!

    П.С. При отриманні посилки обов'язково ВІДКРИВАЙТЕ та ОГЛЯДАЙТЕ її! Не поспішайте забрати, витратьте 10-15 хвилин на огляд в присутності представника транспортної компанії, це ж ваше право - упевнитися в неушкодженості усіх товарів.
    3 роки тому
    #4743
    Заказ пришел в указанные сроки. Упаковка отличная. Брака нет. Всем довольны. Спасибо магазину. Будем заказывать еще
    3 роки тому
    #4744
    Отличный сервис магазина, быстрое оформление  и отправка товаров в наличии. Термос (1л) отлично держыть температуру: чай заваренный с утра остатся реально горячим до вечера. Брали себе такой, сейчас взяли на подарок.
    3 роки тому
    #4745
    30.10 .20 я оформила замовлення №5631384. 11.11 мені перетелефонували, що замовлення приїхало до Львова, і завтра його відправлять в Київ з кур"єрською доставкою Міст-експресс. Відправили тільки 17.11. Через 2 дні посилка доїхала до Києва.. і пропала. Сьогодні 26.11 і Міст-експресс не може сказати де посилка і коли вона буде отримана. Ваша компанія ніякої відповідальності не несе за недоставлений товар, і я не розумію чому??! Я сплатила кошти в повному обсязі ВАМ, чекаю від ВАС товар, або як мінімум допомогу в його отриманні. Ваші оператори кормлять мене обіцянками уже 3 дні (з тих пір як я почала активно цікавитись де, все ж таки, товар), але питання так і не вирішено. Останньою каплею стало те, що отримавши зворотній дзвінок від вашої компанії, 26.11.20, з номеру 0673733545 в 13:36 (ви записуєте дзвінки? тому є змога знайти оператора, якому не зайве підвищити кваліфікацію) - я почула що моя дитина заважає нам розмовляти і оператор кинула слухавку!!! Зараз вже півгодини я дзвоню по всім номерам і ніхто не бере слухавку. Ця ситуація нормальна для вашої компанії? Ви так працюєте з клієнтами? У вас такий хамський безвідповідальний стиль?
    Мені шкода, що я звернулась до вас.
    Не втрачаю надії отримати свою посилку. Хоча з більшою радістю я хотіла би отримати свої кошти назад. Не можу знайти як повернути гроші за недоставлене замовлення. Прошу вирішіть цю ситуацію і зв"яжіться зі мною.
    3 роки тому
    #4746
    Виктория wrote:
    30.10 .20 я оформила замовлення №5631384. 11.11 мені перетелефонували, що замовлення приїхало до Львова, і завтра його відправлять в Київ з кур"єрською доставкою Міст-експресс. Відправили тільки 17.11. Через 2 дні посилка доїхала до Києва.. і пропала. Сьогодні 26.11 і Міст-експресс не може сказати де посилка і коли вона буде отримана. Ваша компанія ніякої відповідальності не несе за недоставлений товар, і я не розумію чому??! Я сплатила кошти в повному обсязі ВАМ, чекаю від ВАС товар, або як мінімум допомогу в його отриманні. Ваші оператори кормлять мене обіцянками уже 3 дні (з тих пір як я почала активно цікавитись де, все ж таки, товар), але питання так і не вирішено. Останньою каплею стало те, що отримавши зворотній дзвінок від вашої компанії, 26.11.20, з номеру 0673733545 в 13:36 (ви записуєте дзвінки? тому є змога знайти оператора, якому не зайве підвищити кваліфікацію) - я почула що моя дитина заважає нам розмовляти і оператор кинула слухавку!!! Зараз вже півгодини я дзвоню по всім номерам і ніхто не бере слухавку. Ця ситуація нормальна для вашої компанії? Ви так працюєте з клієнтами? У вас такий хамський безвідповідальний стиль?
    Мені шкода, що я звернулась до вас.
    Не втрачаю надії отримати свою посилку. Хоча з більшою радістю я хотіла би отримати свої кошти назад. Не можу знайти як повернути гроші за недоставлене замовлення. Прошу вирішіть цю ситуацію і зв"яжіться зі мною.

    доброго дня, Вікторіє!

    на жаль, зараз є МЕ є проблеми з доставкою по Києву і області, вони стверджують, що це через те, що у них масово похворіли кур'єри. обіцяють "розгребти" за кілька днів. ми постійно контактуємо з ними і просимо якомога швидше доставляти вантажі нашим клієнтам. але це, на жаль, все, що ми можемо зробити.
    якщо посилка губиться, то ми розбираємось з ТК самі, а клієнту повертаємо гроші.

    щодо сьогоднішнього дзвінка (так, у нас є записи всіх розмов) - менеджер не хамила вам, а просто сказала, що вас не чути і попросила подзвонити, коли зможете розмовляти. і по запису (який ми можемо вам надати) - справді зовсім не чути, що ви кажете.
    щодо неможливості до нас додзвонитись - справді, до нас важко додзвонитись останніми днями, зокрема через акцію. але це не ми не беремо слухавку, а зайняті всі лінії.
    загалом - нам дуже шкода, що склалась така ситуація з вашою посилкою і що це завдало вам стільки негативних емоцій.
    3 роки тому
    #4747
    Заказывала очередную посылку. Все пришло очень xорошо упаковано, все целое. Спасибо большое, уже выбираю следующие понравившиеся девайсы с икеи.
    3 роки тому
    #4748
    Роботою магазину задоволена. Весь товар перед відправкою оглядають, якщо знаходять брак, то все вирішується з врахуванням побажання клієнта.
    3 роки тому
    #4765
    Добрый день. Пишу тут, поскольку на email мне не отвечают на претензию.
    Сделала заказ 5720767 11 ноября 2020 года. Заказ был с поставкой в Украину 24.11.
    В итоге мне сообщили, что заказ пришёл в Украину только 26.11.
    Аж 30.11 мне сообщили, что передали в службу доставки.
    И только сегодня, 2.12 курьерская служба сообщила мне, что товар отправлен.
    Уважаемое руководство, у меня вопрос, почему вы не предупреждаете, что
    а) поставка в Украину опаздывает и не ставите в известность клиента заранее.
    б) Доставка клиенту случится ещё через неделю.

    Вообще-то люди планируют сроки и даты.
    3 роки тому
    #4766
    Замовляла товар вперше на сайті, хоча IKEA люблю давно! Дуже задоволена! Усе гарно запаковано і доставлено вчасно. Дякую.  
    3 роки тому
    #4768
    Продукція і обслуговування дуже якісне, замовлення і доставка супер. Дуже вам дякую
    3 роки тому
    #4769
    Наличие, упаковка и скорость доставки порадовали. Я установил заказанный стол и кресло раньше чем официалы мне додумались перезвонить.

    Так держать!
    3 роки тому
    #4770
    Заказ делаю впервые. очень довольна и работой магазина (быстро, чётко) и самим товаром. Заказала напольную вешалку для одежды Rigga, сама собрала по инструкции. Качественная вешалка. Рекомендую.