facebook
Поиск
Категории
    Меню Закрыть
    kyivstar+38(096)148-12-00
    kyivstar+38(067)373-35-45
    kyivstar+38(067)774-82-53
    kyivstar+38(067)379-56-37
    vodafone+38(050)375-63-60
    vodafone+38(066)479-49-67
    lifecell+38(063)019-54-90
    lifecell+38(063)469-93-21
    phone+38(044)247-72-89
    phone+38(032)229-51-08
    poland+48(737)887-562
    viber+38(096)148-12-00
    Пн.-Пт. з 9:00 до 18:30
    Сб.-Нд. з 11:00 до 16:00
    28 апр. 2024

    Доставка товарів - дуже погано

    3 месяца тому
    #5481
    У мене негативний відгук щодо доставки гарабитних товарів.
    Я купила шафу, яку Home club мені відправили новою поштою.
    Доставка коштувала 2600 грн!!, це дуже дорого для мого товару.
    Чомусь співробітник магазину Home club вирішив не узгоджувати зі мною вартість доставки, самостійно погодив обрешічування та об'еднання 5 окремих товарів в заводській упаковці IKEA в одну гігантську посилку, вагою 100 кг, яку мені потім прийшлось вантажниками підіймати на поверх.
    На питання навіщо було обїєднувати та обрешічувати товар в заводській упаковці та чому не погодили зі мною вартість відправки.
    Я отримала відповідь - звертайтесь до нової пошти.      
    3 месяца тому
    #5482
    Катерина wrote:
    У мене негативний відгук щодо доставки гарабитних товарів.
    Я купила шафу, яку Home club мені відправили новою поштою.
    Доставка коштувала 2600 грн!!, це дуже дорого для мого товару.
    Чомусь співробітник магазину Home club вирішив не узгоджувати зі мною вартість доставки, самостійно погодив обрешічування та об'еднання 5 окремих товарів в заводській упаковці IKEA в одну гігантську посилку, вагою 100 кг, яку мені потім прийшлось вантажниками підіймати на поверх.
    На питання навіщо було обїєднувати та обрешічувати товар в заводській упаковці та чому не погодили зі мною вартість відправки.
    Я отримала відповідь - звертайтесь до нової пошти.      

    доброго дня, Катерина!
    нам дуже шкода, що доставка вашого замовлення дорого коштувала, але, на жаль, ми не маємо впливу ні на тарифи НП, ні на правила НП. а саме правилами НП передбачено оберешетування товарів, котрі можуть побитись.
    ні вартість, ні спосіб доставки неможливо узгодити з новою поштою, а відповідно з клієнтом (з нами їх теж ніхто не узгоджує). бо політика НП (зрештою, як і всіх інших перевізників) - або погоджуєшся з їх правилами і тарифами, або вони не приймуть вантаж до відправки.