Ірина wrote:Сервіс інтернет магазину поганий. Своє замовлення чекала місяць. Грубо розмовляють по телефону, брешуть про терміни доставки, а потім взагалі неможливо було зі свого номеру додзвонитися. З чужого номеру відповідають одразу.... співпадіння?
доброго дня, Ірино!
уточніть, будь ласка, номер замовлення, яке ви чекали місяць?
по базі знаходимо три ваші замовлення - два оформлені 31.10 і отримані вами 3.11.
третє оформлене 7.11, отримане 10.11.
а також уточніть, будь ласка, з якого номера ви телефонували - ми прослухали розмови за номером телефону, який вказаний в замовленні - розмова з вами була 7.11 і вона аж ніяк не була грубою, вам просто підтвердили отримання вашого замовлення та уточнили щодо відправки номери указувати не буду, а номер замовлення 8680613
так, на жаль, з цим замовленням була затримка поставки, про що ми повідомили одразу, як тільки дізнались про проблему:
30.10.2022 21:13:59 На жаль, ІКЕА перенесла завантаження машини з вашим замовленням з 31 жовтня на 5 листопада. Тому ваше замовлення прибуде до нас на склад пізніше, ніж планувалось - орієнтовно 8 листопада. Приносимо вибачення за незручності.
щодо розмови з менеджером, будемо дуже вдячні, якщо повідомите номер телефону нам на пошту (розуміємо, що не хочете виставляти на загал) - оскільки ми прагнемо покращувати сервіс.