facebook
Шукати
Категорії
    Меню Закрити
    kyivstar+38(096)148-12-00
    kyivstar+38(067)373-35-45
    kyivstar+38(067)774-82-53
    kyivstar+38(067)379-56-37
    vodafone+38(050)375-63-60
    vodafone+38(066)479-49-67
    lifecell+38(063)019-54-90
    lifecell+38(063)469-93-21
    phone+38(044)247-72-89
    phone+38(032)229-51-08
    poland+48(737)887-562
    viber+38(096)148-12-00
    Пн.-Пт. з 9:00 до 18:30
    Сб.-Нд. з 11:00 до 16:00
    Назад

    Затримки в Новій пошті

    22 лип. 2019

    Шановні клієнти, змушені повідомити про затримку відправки вантажів, котрі їдуть в обрешетуванні Нової пошти.

    Через відкриття нового терміналу Нової пошти та неналагодженні механізми роботи у ньому, виникла затримка з відправкою посилок в обрешетуванні - працівники терміналу не встигають робити обрешетування наших відправок, тому вони виїжджають зі Львова з кількаденними затримками (при цьому, на гарячій лінії НП вам можуть розповідати, що "відправник не передав вантаж, а тільки зробив електронну накладну", що є абсолютною неправдою, оскільки всі вантажі передаються нами Новій пошті в день створення накладної).

    Нам дуже прикро за цю ситуацію, але, на жаль, ми зовсім ніяк не можемо вплинути на неї :(

    Коментарі
    Залиште свій коментар Close
    *
    *
    Затримки в Новій пошті

    У мене ситуація повязана із вашим повідомленням. Затримали доставку на 3 дні, у порівнянні із очікуваною датою, що була вказана в декларації. Написав претензію на затримкою доставки. Вказав суму компенсації (штраф) 20% від суми послуги за кожен прострочений день, тобто 60% за 3 дні. Попередньо - Н.П. погодилась з претензією. Очікую на повернення коштів.