Шановні клієнти, змушені повідомити про затримку відправки вантажів, котрі їдуть в обрешетуванні Нової пошти.
Через відкриття нового терміналу Нової пошти та неналагодженні механізми роботи у ньому, виникла затримка з відправкою посилок в обрешетуванні - працівники терміналу не встигають робити обрешетування наших відправок, тому вони виїжджають зі Львова з кількаденними затримками (при цьому, на гарячій лінії НП вам можуть розповідати, що "відправник не передав вантаж, а тільки зробив електронну накладну", що є абсолютною неправдою, оскільки всі вантажі передаються нами Новій пошті в день створення накладної).
Нам дуже прикро за цю ситуацію, але, на жаль, ми зовсім ніяк не можемо вплинути на неї :(
У мене ситуація повязана із вашим повідомленням. Затримали доставку на 3 дні, у порівнянні із очікуваною датою, що була вказана в декларації. Написав претензію на затримкою доставки. Вказав суму компенсації (штраф) 20% від суми послуги за кожен прострочений день, тобто 60% за 3 дні. Попередньо - Н.П. погодилась з претензією. Очікую на повернення коштів.