Svitlana wrote:Доброго дня! Сьогодні отримали посилку, замовляли комплект "мамамут" стіл і стільці, на подарунок. Отримали з пошкодженнями, певно через доставку!!!
Але ж питання, чому ВІДПРАВИЛИ товар загорнутий у ПЛІВКУ, можна було завернути у картон, хоча б.
доброго дня!
нам дуже шкода, що нп пошкодила вашу посилку.
товар був відправлений в ЗАВОДСЬКІЙ упаковці.
за таких умов нова пошта без питань відшкодовує вартість у випадку пошкоджень.
якщо товар допаковувати в картон, НП відмовляється відшкодовувати вартість пошкодженого товару, обгрунтовуючи це тим, що можливо вже так пошкодженим він і був спакований і відправлений. тобто нам не лінь допакувати товар в картон, але ми це не робимо в інтересах клієнтів.
з іншого боку, в інтересах клієнтів ми страхуємо посилки при відправці на повну вартість, а також надаємо нашим клієнтам покрокову інструкцію щодо отримання товару і складання документів.