facebook
Поиск
Категории
    Меню Закрыть
    kyivstar+38(096)148-12-00
    kyivstar+38(067)373-35-45
    kyivstar+38(067)774-82-53
    kyivstar+38(067)379-56-37
    vodafone+38(050)375-63-60
    vodafone+38(066)479-49-67
    lifecell+38(063)019-54-90
    lifecell+38(063)469-93-21
    phone+38(044)247-72-89
    phone+38(032)229-51-08
    poland+48(737)887-562
    viber+38(096)148-12-00
    Пн.-Пт. з 9:00 до 18:30
    Сб.-Нд. з 11:00 до 16:00
    19 апр. 2024

    Відгуки про роботу магазину, страница 79

    5 месяцев тому
    #5466
    Вже не перший раз замовляю на цьому сайті. Задоволена якістю обслуговування та опрацювання замовлення. Замовленню присвоюється номер в системі, я можу відслідковувати рух товару, що досить зручно.
    Востаннє замовила стелаж для книг, все прийшло дуже швидко. Спираючись на цей позитивний досвід - можу рекомендувати сайт і продавців.
    5 месяцев тому
    #5467
    До товару претензій бути і не може, а ось до операторів кол-центру аж бігом! Володимир подзвонив 16.11.23 о 9:59 для уточнення замовлення і непрофесійно виконував свої службові обов'язки. Використовувати словесну конструкцію "я вам іще раз повторюю", "ну так я вам уже сказав" - це рівень спілкування, на якому не пояснюють конструктивні дії, а просто вербально кладуть болт. Користують не перший раз вашими послугами, але точно останній.
    5 месяцев тому
    #5468
    Альона wrote:
    До товару претензій бути і не може, а ось до операторів кол-центру аж бігом! Володимир подзвонив 16.11.23 о 9:59 для уточнення замовлення і непрофесійно виконував свої службові обов'язки. Використовувати словесну конструкцію "я вам іще раз повторюю", "ну так я вам уже сказав" - це рівень спілкування, на якому не пояснюють конструктивні дії, а просто вербально кладуть болт. Користують не перший раз вашими послугами, але точно останній.

    доброго дня, Альона!
    ми прослухали вашу розмову з менеджером Володимиром та приносимо наші щирі вибачення за неї, оскільки менеджер вів розмову некоректно.
    з менеджером проведено відповідну роботу.
    сподіваємось, що цей негативний епізод з одним менеджером не вплине на ваше ставлення до магазину та ви продовжите бути нашим клієнтом.
    5 месяцев тому
    #5469
    Надзвичайно швидко було прийняте замовлення, спаковане і відправлене. У вівторок замовила, у середу того ж тижня вже забрала посилку. Все прийшло акуратно упаковане.
    Ви- чудові!!!
    4 месяца тому
    #5471
    Вітаю! Я була задоволена як упаковали товари минулого разу. Але цього разу я замовляла візок і ще деякі дрібні речі. Ці дрібні речі були не упаковані всередині великої загальної упаковки, тобто вони вільно торохтіли там як брязкальце, в результаті дрібні речі трохи затесалися.
    3 месяца тому
    #5473
    Жахливий сервіс. По-перше, навіщо існує кнопка не дзвоніть мені, якщо ви все одно передзвоните? Замовила пряниковий будиночок і цукровий клей за два-три тижні до Нового Року. Про те, що цукрового клею нема на складі, мені вирішили повідомити за декілька днів до відправки. З приводу цього мені телефонували декілька разів, якщо не візьмеш слухавку з першого разу, то потім пів дня не дотелефонуєшся. І вишенькою на торті стало те, що пряниковий будиночок прийшов з однією зламаною стіною))) Величезне дякую за зіпсований настрій перед святами)
    3 месяца тому
    #5474
    Консультант сказав, що буде дуже легко зібрати IKEA комод, і що все йде в комплекті. По факту, треба збирати його 5 годин мінімум.  Шурупокрут, шило, дрель, молоток з цвяхами, олівці метр, все це треба робити: забивати, крутити, сведлити, відміряти, помічати, пробивати отвори, забивати, і тому подібне… я то можу і замовити сервіс, але це обман, як не крути. Ну потрачений час марно, можна було б сказати: «не знаю, але там є інструкція, розберетесь». Як приклад.
    3 месяца тому
    #5475
    Володимир wrote:
    Консультант сказав, що буде дуже легко зібрати IKEA комод, і що все йде в комплекті. По факту, треба збирати його 5 годин мінімум.  Шурупокрут, шило, дрель, молоток з цвяхами, олівці метр, все це треба робити: забивати, крутити, сведлити, відміряти, помічати, пробивати отвори, забивати, і тому подібне… я то можу і замовити сервіс, але це обман, як не крути. Ну потрачений час марно, можна було б сказати: «не знаю, але там є інструкція, розберетесь». Як приклад.

    доброго дня, Володимир!
    у більшості працівників (та керівництва) магазину  є меблі ІКЕА, котрі вони самі збирали і завжди у всіх це проходило легко і з мінімумом інструментів.
    саме на підставі цього досвіду працівник сказав, що меблі буде збирати легко.
    3 месяца тому
    #5476
    Перший раз купую саме в цьому магазині, а шкода - враження лише позитивні. Так, потрібно чекати доки товар доставлять з закордону, але інформація без затримки - і про наявність, і про терміна, і в процесі доставки (є з чим порівнювати, повірте), ціна чи не найнижча зі знайдених в Україні, і адекватні умови оплати (теж є різний досвід в цьому).
    І ікеївська каструлька сподобалась :)
    3 месяца тому
    #5477
    Admin wrote:
    Консультант сказав, що буде дуже легко зібрати IKEA комод, і що все йде в комплекті. По факту, треба збирати його 5 годин мінімум.  Шурупокрут, шило, дрель, молоток з цвяхами, олівці метр, все це треба робити: забивати, крутити, сведлити, відміряти, помічати, пробивати отвори, забивати, і тому подібне… я то можу і замовити сервіс, але це обман, як не крути. Ну потрачений час марно, можна було б сказати: «не знаю, але там є інструкція, розберетесь». Як приклад.
    доброго дня, Володимир!
    у більшості працівників (та керівництва) магазину  є меблі ІКЕА, котрі вони самі збирали і завжди у всіх це проходило легко і з мінімумом інструментів.
    саме на підставі цього досвіду працівник сказав, що меблі буде збирати легко.


    Я питав за себе.  До чого тут працівники??? Мінімум інструментів це шурупокрут, молоток, дрель для стіни, метр? Плюс, до того ще була взбухла від вологи одна стінка шухлядки.
    Якби мені не сподобався цей комод, я би судився з вами через брак. Та і я говорив не про важко, а про довго!!! 5 годин. Хоча б на форумі нормально відповідайте.
    Admin wrote:
    Консультант сказав, що буде дуже легко зібрати IKEA комод, і що все йде в комплекті. По факту, треба збирати його 5 годин мінімум.  Шурупокрут, шило, дрель, молоток з цвяхами, олівці метр, все це треба робити: забивати, крутити, сведлити, відміряти, помічати, пробивати отвори, забивати, і тому подібне… я то можу і замовити сервіс, але це обман, як не крути. Ну потрачений час марно, можна було б сказати: «не знаю, але там є інструкція, розберетесь». Як приклад.
    доброго дня, Володимир!
    у більшості працівників (та керівництва) магазину  є меблі ІКЕА, котрі вони самі збирали і завжди у всіх це проходило легко і з мінімумом інструментів.
    саме на підставі цього досвіду працівник сказав, що меблі буде збирати легко.


    Я питав за себе.  До чого тут працівники??? Мінімум інструментів це шурупокрут, молоток, дрель для стіни, метр? Плюс, до того ще була взбухла від вологи одна стінка шухлядки.
    Якби мені не сподобався цей комод, я би судився з вами через брак. Та і я говорив не про важко, а про довго!!! 5 годин. Хоча б на форумі нормально відповідайте.

    Мінуси:
    1. Обман. Ну давайте підіймайте дзвінок якщо я не так кажу. Там нема в комплекті багато чого. Я маю на увазі інструментів.  Викрутка там не допоможе, треба щурупокрут.  Все. Обман.
    2. Брак. Ну не від ікеа.  А неправильно зберігали меблі

    Плюс:
    Гарний сам комод IKEA.
    3 месяца тому
    #5478
    Омерзительный магазин! Категорически не рекомендую сюда обращаться!!
    К большому сожалению, перед заказом товаров я совершила большую ошибку и не прочла тут отзывы.
    После оформления заказа и прочтения отзывов, морально я уже подготовилась к подвоху. И никогда такого не было и вот опять. Очень хамское и фамильярное общение в инстаграм, отвечают раз в день и это у них называется клиентоориентированность.
    И конечно же, какая неожиданность. Моего заказанного товара каким-то чудом не оказалось в заказе. Хотя за пару дней до того как мне его отправили, меня по телефону уверяли, что все конечно будет, вы не волнуйтесь, у нас всегда все выверено и идеально.
    И происходит нечто неожиданное, через несколько дней мне по телефону сообщают что части моего заказа не будет. А на мой вопрос: - почему это произошло? Было долгое молчание в трубку, а потом лепетание: - что наверное отправили с другим заказом ИЛИ он просто потерялся. На мое предложение сделать повторный заказ, мне отказали и зачем-то предложили сделать заказ на кардинально другую вещь (нахрена мне это нужно, непонятно).
    Пришла получать посылку на Мист экспресс, долго её не могли найти.
    После долгих поисков с сотрудником Мист экспресс , я чисто случайно обнаружила невзрачную коробку. Конечно этот магазин даже не удосужилися приклеить наклейку Мист экспресс, чтобы можно было её отличить от других чужих посылок (фирм доставок).
    Ах да, по непонятным причинам, моя посылка была вскрыта, это было видно по желтому скотчу, который был разрезан.
    Может оттуда вы и вытащили с моей коробки мой заказ, но правду уже никто и никогда не узнает.
    Если хотите получить удовольствие от покупок и сервиса, то вам точно НЕ нужно обращаться в этот магазин.
    На просторах интернета есть намного лучшие магазины с качественным сервисом, куда действительно хочется возвращаться.
    С интригой в душе жду вашего письменного оправдания как и у других ваших бывших клиентов. Что на этот раз вы сможете выдумать 😁
    3 месяца тому
    #5480
    доброго дня, Вікторія!
    ми нічого не будемо вигадувати, але нам (мабуть, як і всім) не подобається, коли про нас поширюють неправдиву інформацію. отож:
    Виктория wrote:
    Очень хамское и фамильярное общение в инстаграм, отвечают раз в день и это у них называется клиентоориентированность


    Зображення
    на скріншоті переписки добре видно, що відповідали вам не "раз в день", бо це переписка за один день. а також тут нема хамського спілкування
    (і це при тому, що до цієї переписки ви залишили щонайменше 10 однакових коментарів до різних постів, де називали нас шахраями).

    Виктория wrote:
    И происходит нечто неожиданное, через несколько дней мне по телефону сообщают что части моего заказа не будет. А на мой вопрос: - почему это произошло? Было долгое молчание в трубку, а потом лепетание: - что наверное отправили с другим заказом ИЛИ он просто потерялся.

    у нас на складі працюють люди і так, інколи трапляються помилки при скануванні товару, люди можуть неправильно порахувати кількість або зайвий раз пікнути сканером.
    менеджер зателефонував вам, вибачився та пояснив ситуацію. при цьому не було ні "долгого молчания", ні "лепетания" (перед тим як писати цей коментар ми прослухали всі розмови і можемо викласти записи)

    Виктория wrote:
    На мое предложение сделать повторный заказ, мне отказали и зачем-то предложили сделать заказ на кардинально другую вещь (нахрена мне это нужно, непонятно).

    це теж неправда, бо менеджер запропонував або повернення коштів або оформити замовлення

    Виктория wrote:
    Пришла получать посылку на Мист экспресс, долго её не могли найти.
    После долгих поисков с сотрудником Мист экспресс , я чисто случайно обнаружила невзрачную коробку. Конечно этот магазин даже не удосужилися приклеить наклейку Мист экспресс, чтобы можно было её отличить от других чужих посылок (фирм доставок).

    взагалі не зрозуміло, чому те, що працівник Міст експресу довго не міг знайти посилку, ви пишете як претензію нам.
    а щодо наклейок Міст експресу, то вони є лише у Міст експресу і тільки вони можуть маркувати свої посилки своїми наклейками. Ми ж промаркували коробку накладною, як і повинні були зробити.

    Виктория wrote:
    Ах да, по непонятным причинам, моя посылка была вскрыта, это было видно по желтому скотчу, который был разрезан.
    Может оттуда вы и вытащили с моей коробки мой заказ, но правду уже никто и никогда не узнает.

    Ми пакуємо посилки на своєму складі. Поясніть, будь ласка, навіщо нам розрізати спаковану нами ж коробку і витягувати звідти товар?



    P.S. ми працюємо на ринку України 11 років і відправляємо сотні замовлень щоденно. При цьому у нас рейтинг в Гуглі 4,5/5, в ФБ 4,6/5.
    Так, інколи трапляються промахи, але ми завжди докладаємо максимум зусиль, щоб згладити ситуацію і щоб клієнт залишився задоволений.
    Такі ситуації трапляються менш ніж в 1% випадків, а негативні відгуки люди, на жаль, завжди пишуть значно охочіше і частіше, ніж позитивні (при цьому навіть тут на форумі ми не видаляємо негативні відгуки)

    2 месяца тому
    #5483
    Хочу подякувати Home Club їх професійність, клієнтоорієнтовність та відданість справі. Будь-яке питання з приводу замовлення вирішується миттєво. Дякую вам! Успіхів та наснаги!
    2 месяца тому
    #5484
    Сьогодні отримала стелажі, вже зібрала і радію. Жодних проблем із доставкою (хоча ціна трішки здивувала, бо попереднє замовлення робила ще до повномасштабної війни, і тоді ціни так не кусалися... але то питання не до магазину), все приїхало цілим і дуже швидко. Жодних проблем зі збиранням. Як завжди - меблі ІКЕА, то наче ЛЕГО для дорослих))) Маю вже 4 стелажі, 2 комоди, 2 столи і ліжко - все замовляла в цьому магазині і жодних проблем не було. Сподіваюсь, так буде і надалі. ДЯКУЮ!
    2 месяца тому
    #5487
    Очень довольна работой магазина. Большой и актуальный выбор товара, быстрая доставка, возможность проверить статус заказа, товар приходит надежно упакованный. Спасибо всем сотрудникам. Моя оценка 10 из 10.
    2 месяца тому
    #5488
    Дякую за якісне та дуже оперативне виконання замовлення!
    один месяц тому
    #5489
    Дякую за оперативність та чіткість в оформленні замовлення. Гарний рівень обслуговування, зручно. Дуже приємно, що в Україні працюють такі магазини. Обовʼязково буду рекомендувати.
    один месяц тому
    #5490
    Замовляв і оплатив 09.02 ІКЕА Висока шафа з полицями ENHET, 804.489.54. Отримав 06.03. Звісно не сподобався термін отримання товару. За це мінус одна зірка. Але це не залежало від Хоум клабу - шафа була відсутня на Львівському складі, та й доставка з Польші затрималась завдяки польським фермерам. САТ не сподобалась - 4 доби зі Львова до Кропивницького. Все інше на 5 зірочок. Шафа прекрасна, легко збирається, металева, міцна з товстим білосніжним покриттям, функціональна. Персонал Клабу - 5 зірочок, з першого по останній день тісна комунікація і відповіді на всі питання.
    один месяц тому
    #5491
    Дуже дякую Вам за швидку доставку товару і гарне обслуговування!
    одна неделя тому
    #5495
    Дякую Home club за оперативну роботу!
    Чудвий сервіс, якісні товари за прийнятною ціною!
    Дяже задоволена що замовила саме у вас